Drepturile utilizatorului
Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date este inlocuită cu noul Regulament al UE privind protecţia datelor personale (2016/679), cu aplicare directă în toate statele UE incepand cu 25 mai 2018.
In cuprinsul acestui Regulament sunt prevazute drepturile vizitatorului:
Orice client care achizitioneaza produse sau/si servicii prin magazinele noastre on-line au urmatoarele drepturi:
- Dreptul la accesare – clientul poate cere dreptul la accesarea datelor personale stocate si pot cere detalii cu privire la modul in care sunt ele folosite. Noi folosim datele decat in scopul eliberarii facturii si al livrarii produselor comandate.
- Dreptul de a fi uitat – clientul poate cere ca informatiile sale personale să fie sterse din baza de date.
- Dreptul de transfer al datelor – clientul poate solicita o copie a datelor sale personale pentru a le transfera catre un alt serviciu.
- Dreptul de a fi informat– clientul este informat despre datele care urmeaza sa fie colectate in trebuie sa isi dea consimtamantul in mod expres pentru colectarea lor. Atunci cand plaseaza o comanda, clientul este informat asupra tuturor aspectelor legate de comanda sa, inclusiv a datelor colectate.
- Dreptul ca datele sale sa fie corectate – clientul are posibilitatea sa isi modifice datele personale daca acestea sunt incorecte sau incomplete. Poate face acest lucru fie singur, folosind platforma siteului, fie folosind formularul de mai jos, fie scriind un mail pe adresa clienti@arexim.ro
- Dreptul de a alege ce se va intampla cu datele sale – clientul are dreptul de a alege daca datele sale personale pot fi folosite dupa ce acestea au fost deja colectate. Noi nu abonam la newsletter implicit nici un client!
- Dreptul de a se opune– clientul are dreptul de a cere in orice moment incetarea utilizarii informatiilor sale in scop de marketing.
- Dreptul de a fi anuntat – In cazul unei brese de securitate care a compromis datele personale ale utilizatorilor, clientul va fi informat in termen de 72 de ore de la momentul în care incidentul a fost constatat.
In vederea exercitarii drepturilor sau, persoana vizată trebuie să se adreseze cu o solicitare catre adresa de mail clienti@arexim.ro
Cererea nu trebuie sa fie motivata si nici nu trebuie sa aiba o anumita forma predefinita.
In vederea exercitarii acestui drept, puteti de asemenea completa formularul din pagina nostra de contact. Click aici>>
Ne
obligam sa solutionam in cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de
30 zile de la data primirii solicitarii. In masura in care nu o putem
solutiona în termen de 30 zile, vom informa solicitantul ca avem nevoie
de o prelungire a termenului si vom motiva aceasta necesitate de
prelungire. Prelungirea termenului de 30 zile se poate face cu cel mult 2
luni.
Daca persoana
vizată nu este multumită de raspunsul primit de la operator, are
posibilitatea de a se adresa Autoritatii cu o plangere.